sobota, 26 marca 2022

26. TOP 10 DJ-ów

Witajcie.

Wiecie, że uwielbiam muzykę. Dzisiaj przychodzę z czymś innym niż 

1. Shaun Baker

Pochodzący z Anglii mężczyzna współpracował z piosenkarką Maloy o intensywnym, silnym głosie. Największe ich wspólne hity to: V.I.P. i  Hey, Hi, Hello.

2. DJ Snake

Francuski DJ, który współpracował z Pitbullem i Lady Gagą. 

Najciekawszy utwór: Let me love you - gościnnie Justin Bieber.

3. C-BooL czyli polski akcent. 

Za pseudonimem kryje się Grzegorz Cebula. 

Mój ulubiony utwór: La La love

4. Burak Yeter

Turecki DJ urodzony w Holandii.

Najciekawszy: Tuesday ft. Danelle Sandoval 

5. Afrojack

Pochodzi z Holandii, współpracował z wieloma artystami.

Mój ulubiony utwór: Pitbull feat. Ne Yo, Nayer, Afrojack - Give me everything

5. Drenchill

DJ portugalski. Jego pseudonim pochodzi od przestawienia liter w słowie children.

Mój ulubiony utwór: Never never

6. BBX

Jeden z ciekawszych utworów to wykonywana przez Stachurskiego ESSA

7. DJ Adamus

Drillhouse

8. Gromee

Górą Ty z braćmi Golec

9. Kalwi & Remi

Explosion

10. Skytech

sanah - Invisible dress - Skytech remix


Muzyka otwiera się w nowym oknie po kliknięciu w tytuł. Znacie utwory i powyższych DJ-ów?

34 komentarze:

  1. Oo pamiętam hity Shauna, VIP np :D Uwielbiałam.


    Zapraszam również do mnie w wolnej chwili ;) (nie mam profilu bloggera, dlatego zostawiam link)
    Blog
    Jeśli masz chwilę i czytasz mojego bloga, proszę o odpowiedź w ankiecie ;) Pozwoli mi to bardziej dopasować treści.
    Ankieta

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj kilka z nich znam i lubię. Ale pojawiło się tu kilka nowości, które chętnie sobię Poznań 🌺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że nuty, których nie znasz to się spodobają :)

      Usuń
  3. Przyznam szczerze, że nie znałam tych utworów.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. DJ-e to nie moi muzyczni faworyci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej chodzi o pokazanie tego, że na muzykę składa się wiele czynników i wiele osób pracuje na jej powstanie. Ktoś śpiewa utwory, ktoś pisze teksty, a ktoś pisze muzykę.

      Usuń
    2. Akurat to wiem :) Czerpię informacje gównie od "swoich" :) Zawsze interesowałam się muzyką, miałam kontakt z artystami (muzykami Budki Suflera). Chętnie spotykali się z fanami i opowiadali, jak to jest zakulisowo. Przeczytałam dużo wywiadów z Mike'm Oldfieldem, a to jest człowiek orkiestra. Gra na wielu instrumentach, komponuje muzykę, pisze teksty, jeszcze jest producentem :D Także wiem, o co chodzi, mniej więcej oczywiście. Po prostu D-je, remiksy i te sprawy to nie moja bajka

      Usuń
    3. Muzyka tworzona powinna być w wyniku talentu i wrażliwości :)

      Usuń
    4. DJe to trochę inna bajka niż śpiew, pisanie tekstów czy produkcja. Znam kilku producentów, którzy grają na instrumentach, ale nie śpiewają. Mają wiedzę typowo od strony technicznej. Ale każdy wkład w muzykę jest cenny.

      Usuń
  5. Fajna lista . Shaun Baker poznałam bo pracowałam jako tancerka na jego koncercie w klubie Senso Wrocław . Sympatyczny człowiek

    OdpowiedzUsuń
  6. shaun baker to moje wspomnienia z liceum :D niektóre tytuły od razu "grają" mi w głowie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. To czasy mojego liceum również. Są takie piosenki, które od razu "porywają" ;)

      Usuń
  7. Aż zdziwiło mnie to, ilu z tych DJ-ów znam! A z resztą się zapoznałam, zawsze to na plus, poznać nowe dźwięki!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele może zaskoczyć. Dokładnie!
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
    2. Czasem to jest aż zaskakujące, bo czyta się jakiś post, który z pozoru wydaje się być nie na temat moich zainteresować, a tutaj zaskoczenie!
      Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowy post!

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Ja aż tak to nie, ale można się zdziwić kto ma wkład w muzykę i nowe brzmienia.

      Usuń
    2. ja słucham muzyki jak mi coś wpadnie w ucho to leci potem non stop:) ale rzadko interesuje się kto jest DJ xd

      Usuń
    3. Ja ogólnie to słucham tak jak Ty, coś wpadnie w ucho, ale czasem sobie czytam o wykonawcach itp :)

      Usuń
    4. a to chyba że tak:) mi się nie chce xd

      Usuń
    5. A ja czasami lubię dowiedzieć się czegoś nowego ;)

      Usuń
  9. O proszę, jeszcze nadążam za trendami ;) Prawie wszystkich znam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie jestem specjalistką w tej dziedzinie, ale kilka utworów znam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie jestem specjalistką, ale warto coś wiedzieć jeśli się interesuje muzyką.

      Usuń

37. Zmiany

 Witajcie! Długo mnie tu nie było, ale sporo się działo. W pracy sporo zawirowań, co w konsekwencji doprowadziło, że zaczęłam działać na wła...