środa, 21 lipca 2021

O autorce

 Witaj na mojej stronie!

Mam na imię Sara. Mam 31 lat. Jestem magistrem farmacji. Dyplom uzyskałam na Śląskim Uniwersytecie Medycznym. Swoje doświadczenie zawodowe zyskałam w aptekach ogólnodostępnych - pracując dla dużych sieci aptecznych jak i  w aptekach prywatnych. Obecnie jestem kontraktowym magistrem farmacji, pracującym na działalności gospodarczej. 

W swojej pracy zajmuję się głównie: farmaceutycznym marketingiem produktowym, silnymi lekami narkotycznymi, psychotropami i szczepionkami. Do kręgów zainteresowań należą: problemy narkomani, opieka farmaceutyczna i przeglądy lekowe. 

Specjalizuję się również w badaniach klinicznych i recepturze kosmetyków. 

Ponadto zarządzam organizacją pozarządową "Po Prostu Eko" zajmującą się zagadnieniami ekologicznymi. Oprócz tego jestem twórcą marki osobistej: "Ewa Line Cosmetics - Manufaktura Naturalnych Kosmetyków". 

Blog powstał celem promowania zdrowego stylu życia i pokazania ekologicznych rozwiązań w kosmetyce i codzienności. Jestem zakochana w psach rasy szpic miniaturowy. Obecnie mieszkam na śląsku, ale w przyszłości na stałe planuje osiedlić się w Krakowie. Mam różne zainteresowania od tworzenia kosmetyków o naturalnym składzie, po podróże, dobre jedzenie, poznawanie nowych kultur, pomoc innym ludziom i naukę nowych języków. Ale przede wszystkim lubię poznawać nowych ludzi! Osobowość sigma lub jak ktoś woli: "samotny wilk" - działam tylko na własnych zasadach!

Masz pytania? Zadaj je, chętnie odpowiem!

Inne o mnie:

1. Zakres zainteresowań: statystyka, problemy narkomanii, leczenie cukrzycy i depresji, opieka farmaceutyczna, kosmetyki o naturalnym składzie, receptura apteczna

2. Temat mojej pracy dyplomowej (magisterskiej):

"Statystyczna analiza efektu rehabilitacji pacjentów z dysfunkcją ruchu na podstawie oceny wybranych parametrów biochemicznych układu krążenia".


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

37. Zmiany

 Witajcie! Długo mnie tu nie było, ale sporo się działo. W pracy sporo zawirowań, co w konsekwencji doprowadziło, że zaczęłam działać na wła...