niedziela, 29 maja 2022

34. Nuxe - Odświeżający dezodorant w kremie

 Witajcie!

Dzisiaj przychodzę do Was z notką odnośnie dezodorantu. Ostatnio skusiłam się na dezodorant firmy Nuxe. Bardzo lubię te kosmetyki, które są organiczne, ale też nie mają w sobie żadnych substancji pochodzenia zwierzęcego.

Firma Nuxe pochodzi z Francji. Charakteryzuje się tym, że wypuściła linię kosmetyków, które są naturalne, a żaden produkt nie jest testowany na zwierzętach. Ich kosmetyki można znaleźć głównie w aptekach. Firma została założona w 1989 roku w Paryżu. 

Dezodorant, który wybrałam, ma wiele zalet, mianowicie:

- działa do 24 godzin

- zapewnia długotrwałą ochronę

- do wszystkich typów skóry

- zawiera puder roślinny i kokos

- puder wychwytuje wilgoć a kokos nadaje uczucie odświeżenia i odżywienia ksóry

- ma bardzo ładny, delikatny zapach: kokosu i pudru roślinnego

- opakowanie jest lekkie, wykonane z aluminium, a w środku znajduje się 50 ml dezodorantu

- ma dogodną formę kremu, który szybko się wchłania

- nie pozostawia żadnych tłustych i żółtych plam na ubraniach

- nie klei się

- posiada certyfikat BIO, ale też posiada badania kliniczne

- produkt wegański

- należy użyć na czystą i suchą skórę

- zwalcza nieprzyjemny zapach






Moja ocena: 5/5

Recenzje w internecie: 4.7/5

13 komentarzy:

  1. nigdy nie używałam dezodorantu w kremie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz o takim kosmetyku słyszę, ale brzmi bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero o samej firmie usłyszałam jak zmieniłam pracę, ale ogólnie fajny produkt. Nie wiem jak inne, ale perfumy też mają bardzo ładne. Mają jeszcze kremy, ale pachną tak sobie, nie wiem jak działają.

      Usuń
    2. Właśnie szukam perfum, podsunęłaś mi trop :)

      Usuń
  3. fajnie wygląda profesjonalne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ogólnie to podobno mają fajne kosmetyki. Mi najbardziej się spodobały perfumy i dezodorant.

      Usuń
    2. te perfumy Nuxe to bajka i magia:D uwielbiam!

      Usuń
  4. Lubię mosmetyki tej marki, chociaż tego dezodorantu jeszcze nie miałam. Chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię kosmetyki Nuxe, być może wypróbuję, o ile w składzie nie ma sody :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dezodorant w kremie? Ciekawy produkt, nie wiem tylko, czy taka forma by mi przypadła do gustu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja mama stosowała dezodorant w kremie. Działał cudownie. Zero pocenia pod pachami... ale pot przerzucał sie na inną partię ciała. Więc patrząc ogółem to nie wiem czy się opłacało :/
    Zapraszam również do mnie w wolnej chwili ;) (nie mam profilu bloggera, dlatego zostawiam link)
    Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
  8. Z chęcią wypróbuję, o ile nie ma mięty w składzie :)

    OdpowiedzUsuń

37. Zmiany

 Witajcie! Długo mnie tu nie było, ale sporo się działo. W pracy sporo zawirowań, co w konsekwencji doprowadziło, że zaczęłam działać na wła...