piątek, 21 stycznia 2022

18. UCB, paczka i stylizacja

 Dzisiaj dotarła do mnie paczka z ubraniami zamówionymi na sklepie internetowym United Colors of Benetton. Zamówiłam sobie 3 pary spodni (3 różne modele) i 3 paczki skarpetek. Oczywiście była spora zniżka, bo większość rzeczy była obniżona o 50%, część skarpetek ze zniżką 30% a część 50%.

To, co cenię w firmie UCB to to, że opakowanie, w którym przychodzi zamówienie jest opakowaniem biodegradowalnym, z twardej tektury lub papieru biodegradowalnego. Każda rzecz jest opakowana folią co zabezpiecza ją przed pogięciem, uszkodzeniem czy narażeniem przed wilgocią. Ponadto ubrania mają bardzo dobrą jakość, są wygodne, mają sporo różnych kolorów każdy wybierze coś dla siebie. Oczywiście najpierw przymierzyłam wszystko w sklepie stacjonarnym.

Spodnie, które zamówiłam dodaję poniżej. Są to zdjęcia ze strony internetowej UCB.





Z racji tego, że nie mam talentu do robienia zdjęć, a powyższe zdjęcia ukazują wszystkie szczegóły spodni, pozwoliłam sobie je dodać. Poniżej moja stylizacja z użyciem ostatnich spodni. 


Zacznę więc od swetra:

1. Sweter niebieski - rękaw 3/4 - Benetton

2. Bluzka żółta bez rękawów - Benetton

3. Spodnie - Benetton

4. Buty Trapery - Ecco

5. Smart Watch Sea Pay


Smart Watch jest na sprzedaż. Jest nowy, a jest wygraną, którą otrzymałam w konkursie organizowanym przez Bank BNP Paribas. Cena to 330 zł. Wszystkie parametry dodaję w tym miejscu, gdyby ktoś był zainteresowany: [KLIK]. Właśnie na stronie w.kruk smart watch wisi za 390 zł.



Jak się Wam podoba moja stylizacja?

14 komentarzy:

  1. Fajna stylizacja, taka z fantazją :)
    Ja niestety nie widzę się w ubraniach Benettona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;)
      Myślę, że ogólnie trzeba się przekonać. Jeśli się coś spodoba to ok, a jak nie to trzeba szukać dalej :)

      Usuń
    2. Byłam parę razy w sklepach tej marki i nie wypatrzyłam nic dla siebie. Po prostu wolę inne klimaty :)

      Usuń
    3. A powiem Ci, że wszystko zależy od kolekcji. Zdarzało się, że była taka kolekcja, gdzie np. dla siebie nic nie znalazłam, a czasem bywało tak, że kupiłam multum rzeczy. Ale to chyba w każdym sklepie tak jest.

      Usuń
  2. Fajne dresiki :D!
    Zapraszam również do mnie.
    Blog ♥
    Instagram

    OdpowiedzUsuń
  3. ale zarąbiaszczy wyglądasz:D fajna babka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne te ostatnie spodnie

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne spodnie! na luzie, tak lubię!
    okularnicawkapciach.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylizacja, a te spodnie są mega! :)

    OdpowiedzUsuń

37. Zmiany

 Witajcie! Długo mnie tu nie było, ale sporo się działo. W pracy sporo zawirowań, co w konsekwencji doprowadziło, że zaczęłam działać na wła...