niedziela, 6 lutego 2022

20. TOP 10 utworów na styczeń 2022

Witajcie!

 Nie od dzisiaj wiadomo, że uwielbiam muzykę. Słucham jej w każdej wolnej chwili i szukam czegoś dopasowanego do mojej osobowości.

Oczywiście numerem 1 wszystkich numerów jest:

1. Pitbull "Give me everything tonight" [KLIK]

W tej piosence mam Pitbulla za typowo niegrzecznego faceta, lubiącego kobiety. Nieważne co powie. Mimo, że każdy wie, że nie wszystko to co powie, może być prawdą, ale mimo wszystko mu się wierzy. Cenię sobie w tej piosence przekaz, żeby żyć chwilą i sięgać tak wysoko jak się da. 

"Sięgnij gwiazd. Nawet jeśli ich nie złapiesz, przynajmniej jesteś na szczycie świata (...)."

Pitbull współpracował z wieloma znanymi artystami jak J.Lo, Marc Anthony, Chris Brown, Ne Yo i inni.


Kolejne numerki na mojej liście to:


2. Stachursky "ESSA" [KLIK]

Niesamowity, magnetyczny głos Stachurskiego! Utwór z 2016 roku, bardzo podoba mi się teledysk.

3. Ne Yo "Closer" [KLIK]

Utwór z 2008 roku.

4. Akon "Beautiful" [KLIK]

Jeden z lepszych głosów.

5. Enrique Iglesias "Bailando" [KLIK]

Wykonawców latino cenię za lekkość z jaką śpiewają. Wersja hiszpańska. Enrique ma wiele hitów. Śpiewa po hiszpańsku i angielsku. Związany z Anną Kurnikową, z którą się poznał na planie kipu "Escape" - mistrzynią Australian Open z 1999 i 2002 roku.

6. Taio Cruz "Break your heart" [KLIK]

Jedna z najlepszych piosenek Taio.

7. C-Bool "La la love" [KLIK]

"Nowy początek" ... tak jak u mnie nowy rozdział. Kto kryje się za pseudonimem C-Bool? Oczywiście Grzegorz Cebula - polski DJ i producent muzyczny.

8. Camila Cabello "Seniorita" [KLIK]

Ta piosenka odzwierciedlająca końcówkę 2021 roku tak bardzo. 

9. Ciara feat. Missy Elliott "1,2 step" [KLIK]

Od razu przypominają mi się czasy młodości. Niesamowite bity i umiejętności taneczne. Wykorzystywane figury tańca argentyńskiego np. grapevine.

10. Paktofonika feat Gutek "Ja to ja" [KLIK]

Tekst tak bardzo ... tak bardzo się z nim utożsamiam. 


A Wy słuchacie czegoś z mojej listy?

38 komentarzy:

  1. Prawie wszystkie te utwory są mi znane i bardzo je lubię, najbardziej chyba pierwszą pozycję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Została pierwszą nie bez powodu. Jeden z moich ulubionych kawałków.

      Usuń
  2. Aż się pozytywnie zaskoczyłam jak odkryłam, że praktycznie wszystkie utwory znam! Bardzo fajny post, lubię sobie wracać do muzyki której kiedyś słuchałam wręcz nałogowo, bo to aż przywraca wspomnienia!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ja podobnie. Często dany utwór jest związany z jakimś wydarzeniem, uczuciami czy wspomnieniami i to jest najlepsze!
      Również pozdrawiam.

      Usuń
  3. Nie moje klimaty ogółem, tylko Iglesiasa piosenkę znam... kiedyś to był hit szkolnych dyskotek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż taka stara nie jest, a ze swoich dyskotek jej kompletnie nie pamiętam. Ma zaledwie 8 lat.

      Usuń
    2. No fakt, z tym mi się pomyliło :P
      https://www.youtube.com/watch?v=ixqOgtNERAQ

      Usuń
    3. A no to tak, to było nawet bardzo często grane ;)
      Też jedna z bardziej znanych piosenek Enrique.

      Usuń
    4. A no pewnie ;p Choć rytmy latino już chyba tak mają ;p

      Usuń
    5. Kiedyś nawet chciałam uczyć się tańca towarzyskiego na wózkach ze względu na nie (jako siedmiolatka). Miało się tę dziecięcą fantazję xD

      Usuń
    6. Nie żeby Enrique był inspiracją, on mnie nigdy nie ruszał :P Obejrzałam reportaż z zawodów tanecznych dla niepełnosprawnych ;)

      Usuń
    7. To mogłoby być fajne doświadczenie :)

      Usuń
    8. Ogólnie to ja go cenię bo ma fajne teksty, melodie i klipy. Wszystko zależy co kto lubi.

      Usuń
  4. Uwielbiam esse :D Ma taki fajny klimat i od razu poprawia mi humor.
    Zapraszam również do mnie.
    Blog ♥
    Instagram

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię! Mam podobnie! A Stachursky ma super głos!

      Usuń
  5. Nie są to zbytnio moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubię piosenkę Break Your Heart:) ona jest dość leciwa już :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no data wydania 2009, ale wciąż ma fajne brzmienie.

      Usuń
    2. na dyskotekach pamiętam leciała często:) w klubach tak samo. Się hasało do niej xd

      Usuń
    3. Dokładnie! Ale często przeglądam yt i co jakiś czas wpadnie jakiś utwór z czasów młodości.

      Usuń
    4. i łezka w oku się kręci:D

      Usuń
  7. Chętnie posłucham sobie tych utworów :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Numer 1 . uwielbiam, taka pozytywna piosenka! Niektore z pozostalych utworow rowniez znam, a co do ostatniego utworu znam chyba wszystkie numery Paktofoniki na pamiec :P

    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego numer 1 został numerem jeden ;)
      Pozdrawiam :) I zapraszam do kolejnych notek!

      Usuń
    2. Miło mi :) Mam nadzieję, że Cię coś zaciekawi.

      Usuń
  9. Lubię czasem posłuchać Enrique :)
    Fajne piosenki zawarłaś w tym poście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Enrique ma kilka fajnych utworów! Ja też lubię!
      A dzięki!

      Usuń
  10. Większość tych utworów znam, dawno ich jednak nie słuchałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Enrique <3 Ah, byłam kiedyś na jego koncercie! :)

    OdpowiedzUsuń

37. Zmiany

 Witajcie! Długo mnie tu nie było, ale sporo się działo. W pracy sporo zawirowań, co w konsekwencji doprowadziło, że zaczęłam działać na wła...